BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 22, 2012

MTDSM....

Assalamualaikum, 

Wahai blog ku... da lama rasa nya tak menjengah... macam 2thn sekali jerr aku menjengah ke sini... tak minat? bukan tak minat.... tak de mende nk cerita kot... macam-macam story ade... semangat nk hapdet tu da tak ade... dulu... buku ngan pen jadi mangsa... segala perasaan aku curahkan dikertas... Diary?? tak yah cite... berbuku-buku... dari start aku sekolah menengah... sampaikan aku lepas diploma.... sampaila satu masa... aku kerja... then, da stop nk menulis... macam penat pun yerr... penat... yer mmg aku penat... sangat-sangat penat... cerita sedih tu aku tak dapat lupa... sampaikan nk menulis pun aku tak nk... sbb aku tak nk ingat... alhamdulillah... the wise said... only time heal the wound... kalo dulu... aku jatuh sampai terkulai sorang-sorang... nasib baik kawan-kawan baik ada... hari-hari tak bangun... dan kalo boleh masa tu aku tak nk bangun terus... ramai yang tolong aku bangkit... ramai yang tolong aku sedar... ramai yang tolong aku jadi kuat... dan hakikat... aku takkan pernah lupa jasa mereka... mereka sentiasa ada disaat aku jatuh.... itu yang aku kenang sampai aku mati.... 

sekarang? masing-masing ada haluan masing-masing... dah berkeluarga... terlalu tua rasanya apabila menyebut perkataan keluarga... bahagia?? yerr... terlalu bahagia.... alhamdulillah... aku dapat lalu balik tempat-tempat yang dulu buatkan aku tersungkur... yang paling hebat.... aku dapat flash back ape yang berlaku tanpa sedikit pun air mata ini tertumpah... walaupun sakit itu masih terasa....

kawan-kawan yang dulu sama-sama memimpin tangan dan berganding bahu..... masing-masing punya cerita... rapat... tapi tak seakrab dahulu... masih berhubung... dan masih bercerita... cuma cerita mereka tak sama seperti dahulu... too sweet to talk too.... Miss them Damn So Much.... I wish I could turn back time where I can choose to be happy... not to remember that one time I was so damn fool...

0 comments: