BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 9, 2011

09 March 2011 -- 1.09pm

Saje - Saje

Baru je lepas membaca blog sahabat tersayang... Mathari suke jer bace blog dia, dia suka sampaikan apa yang dia rasa, tanpa ada rasa bersalah pada sesiapa... adakala.. kita bila ber"blog" ni kene pandang kiri kanan depan belakang sebelum menulis apa yang dirasa kat blog, jangan kata blog, FB, Twitter Myspace... eh... segala yang berkaitan laman sosial web ... bila nk menaip jerr... kene fikir 88 kali sebelum tekan ENTER, hekhekhek... dulu... masa aku mula2 kenal laman sosial nih... start with "Friendster", mula2 tu best la... add orang tu... add orang nih, komen orang tu.. komen orang nih, tengok pic orang tu... bukak pic orang nih, sampai la pada satu keadaan... dapat satu message dari orang yang tak berapa senang untuk aku berkomunikasi... terus...*buat2lupepasswordfriendster* .... last2 mmg betul-betul lupe password friendster.. hahahaha...

Then laman web sosial yang kedua aku kenal FB, ni pun aku kenal masa aku belajar part time kat Uitm Shah Alam Facebook, first kawan yang aku add Nadia memula masuk Uitm pun... mmg dia la first person yang aku kenal, so aku, nad, ila, badak, adan & wawa (lelaki yek) satu group, memane pun kitorang gi same2, karaoke, tgk wayang, jalan2 shopping, makan2 lepas balik kelas... pow & mengepow, buli & membuli semua laa... FB penghubung kami... itu la gunanya laman web sosial ni.. byk mengeratkan tali persahabatan... baik yang jauh... dan yang dekat.

Time ni wawa tak ade

Akhirnya lepas satu, semester ke satu semester kami melangkah... ada yang dpt sekelas, ada yang tinggal terus kelas kami dan ade yang survive sampai akhir, masa 3 tahun setengah banyak merubah keadaan, masa part 4 aku da mula rapat ngan efi, masa first semester pun rapat gak, tapi tak sebanyak masa yang kami luangkan bersama berbanding masa part 4, Effi sahabat aku paling rapat kot... buat masa nih sampai sekarang, tak tahu lagi akan datang... hehehehehe... janji akan grad sama-sama, kami grad sama-sama...


Dari kiri : Effi, Ida, Aku, Manja & Ila

Ni semua graduan yang Grad pada November 2010, complete!! gambar ni lepas amik jubah sebenarnya, excited sangat dapat jubah, kebetulan kayrol bawak plak camera... hmmm jd mangsa keaddan laa... tapi kayrol mmg suka amik gambar... camera dia pun canggih... hukhukhuk... *Nikonidamankalbu* mmg da lama mengidam nk kan camera DSLR nih... ade duit kat tangan mmg aku sambar camera nih dulu..

Ni time atas pentas... Gabra beb... gabra gua

Sementelah itu aku pun memiliki apa yang yang dihajati oleh ibu & bapa ku selama ini, hajat dihati nk belajar lagi... InsyaAllah kaki ini akan melangkah lagi ke menara gading untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat lebih tinggi. 





0 comments: